Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Elektronické obchodování
Year: 2007
Type of publication: odborná kniha
Publisher name: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Place: Pardubice
Page from-to: nestránkováno
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Elektronické obchodování Kniha v jasné a přehledné formě přibližuje problematiku elektronického obchodování v jeho širších souvislostech, tj. z pohledu marketingu, vytváření nových obchodních modelů, legislativy, finančních transakcí a jejich bezpečnosti, ale i nejnovějších trendů z informačně-komunikačních technologií a jejich využití při zabezpečení obchodních transakcí. Součástí knihy je také vyhodnocení elektronického dotazníku, který byl realizován Dopravní fakultou Jana Pernera, Univerzity Pardubice a Fakultou Prevázky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinské univerzity v Žilině. elektronický obchod;obchodní modely;legislativa;telekomunikace;marleting;elektronické bankovnictví
eng E-commerce The book represented general scheme of the e-commerce, in context of marketing, new business models, legislation, finance transactions and their safety, but also the newest trends from information and communications technology and their use by safety of business transactions. The book includes electronic questionary. e-commerce;communication;marketing;business models;internetbanking