Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Logistický management a jeho nástroje
Authors: Průša Petr
Year: 2007
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Aktuální problémy v dopravě 2007 - Sborník příspěvků
Publisher name: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Place: Pardubice
Page from-to: 95-98
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Logistický management a jeho nástroje Přestože příručky charakterizují marketing jako management ´čtyř P´ - produkt, cena, podpora a místo - je pravdou, že v praxi bývá důraz většinou dáván pouze na první tři. ´Místo´, které lépe můžeme popsat slovy známé fráze: ´správný produkt, na správném místě, ve správný čas´, bylo málokdy považováno za součást hlavního proudu marketingu. Nyní se tento pohled rychle mění. logistický management;nástroje;zákazník
eng Logistic management and his instruments This article deals with logistic management and his instruments (product, price, promotiom, place) logistic management;instruments;customer