Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Kvalita přepravních procesů a služeb
Authors: Kampf Rudolf | Průša Petr
Year: 2004
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Transport XXI Wieku
Publisher name: Politechnika Warszawska
Place: Varšava
Page from-to: 153-159
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Kvalita přepravních procesů a služeb Kvalita přepravních procesů a služeb představuje sumu vlastností, případně znaků, které jsou nutné pro zvládnutí určitých požadavků. V této souvislosti příspěvek konkretizuje, kdo nebo co klade požadavky na kvalitu. Kromě globálních problémů jsou to především tyto požadavky: požadavky z pohledu konkurence, požadavky z pohledu společnosti, požadavky z pohledu firmy a požadavky z pohledu zákazníka.
eng The quality of transport processes and service The quality of transport processes and service represent amount of qualities or charakteristics, which are necessary for to requirementsm become real. In connection with this, the article concretize who or what lay requirements on quality. Except global problems there are primarily these requirements: requirements from the competition point of view, requirements from the society point of view, requirements from the company point of view and requirements from the customer point of view. Quality, transport processes