Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Die Instrumente des Marketingseinflusses zu die Umgebung des Stadtverkehrs
Authors: Drdla Pavel | Malochová Daniela
Year: 2005
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Sborník příspěvků 6. mezinárodní konference Transcom 2005
Publisher name: Žilinská univerzita
Place: Žilina
Page from-to: 93-96
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Nástroje vlivu marketingu na prostředí městské hromadné dopravy V tomto příspěvku jsou shrnuty základní charakteristiky činností dopravního podniku MHD, které se skrývají pod pojmy Public Relations a Public Affairs. Jak je výše v textu uvedeno, jde o širokou problematiku a vlastní příspěvek slouží jako úvodní vstup do této problematiky. public relation, public affairs, marketink
eng Instruments of Marketing-Interaction to Territory of Public City Transport Public Relations and Public Affairs are very important activities for each company, which is focused on customers. In the transport area it gets a stronger meaning, especially in relation to the sustainable transport policy in the cities. They are among important marketing instruments for the positive image formation of public transport company. This article deals with the activities of the organization of public transportation, which are connected with Public Relations and Public Affairs. public relation, public affairs, marketing