Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Železniční marketing a spokojenost zákazníka
Authors: Průša Petr
Year: 2005
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Nové trendy v rozvoji systémů osobní dopravy na principech udržitelné mobility
Publisher name: Univerzita Pardubice
Place: Pardubice
Page from-to: 203-205
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Železniční marketing a spokojenost zákazníka Teorie marketingu je dobře rozpracovaná, ale jeho implementace u různých firem je různá. Většina úspěšných firem má marketing na dobré úrovni. Železnice má svá specifika, která způsobují i odlišnou aplikaci marketingu. Jak marketing aplikovat na ČD snad napoví zkuše-nosti ze zahraničních železnic, která se snaží různé marketingové metody aplikovat na svých železnicích, aby zabránili odlivu zákazníků a přeprav. Příspěvek si klade za cíl poukázat ne některé zkušenosti cizích železnic.
eng The railway marketing Theory marketing is well done, but his implementation near different firm different. Majority successful firm has marketing on decent. Railway has its specificity, which implicate and diverse application marketing. How marketing apply to CD perhaps prompt experience from external railway. railway, marketing