Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Information technology service management grund of solving crisis situaction
Authors: Maybeetler John | Dvořák Zdeněk | Soušek Radovan
Year: 2006
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: LOGVD 2006
Publisher name: EDIS Žilina
Place: Žilina
Page from-to: 174-178
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Informační podpora podniku v krizových situacích Text se zaobírá řízením informační podpory podniku v krizových situacích, což je jedna z důležitých uloh při řízení podniku jako celku. Podniky musí čelit i takovýmto situacím, an které velmi často nejsou připraveny. řízení informační podpory podniku
eng Information technology service management grund of solving crisis situaction This article focuse on management of information technological support in companies. It follows the real experience and situations where information policy is a part of the most important polices. Companies which do not pay attention to this policy have to cope with crisis situation and many times they do not realize the seriousness of this threat. Information technology service management