Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Strategie budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě
Authors: Šaradín Pavol | Salava Daniel
Year: 2006
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Sborník příspěvků čtvrté mezinárodní vědecké konference "Nové výzvy pro dopravu a spoje"
Publisher name: Univerzita Pardubice
Place: Pardubice
Page from-to: 123-128
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Strategie budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě Článek se orientuje na strategii budování vztahů se zákazníky v dopravní firmě. Proces tvorby strategie musí být součástí marketingové strategie firmy. Zahrnuje tyto kroky: strategická marketingová analýza, stanovení cílů, volba strategie, implementace a kontrola. Formulovaná strategie musí být prakticky proveditelná a výrazně odlišná od konkurence. CRM, marketingová strategie, marketingové nástroje
eng Customer Relationship Management Strategy in Transport Firm This article is focused on strategy of creation of relations with customers in transport firm. Strategy creation process must be part of marketing strategy of firm. It comprises these steps: strategical marketing analysis, determination of aim, choice of strategy, implementation and control. Formulated strategy must be practically realizable and markedly different from competition. CRM, marketing strategy, marketing tools