Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Doplňkové služby v dopravě - franchising
Authors: Ježek Jindřich
Year: 2006
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: Sborník příspěvků mezinárodní virtuální konference Aktuální problémy v dopravě
Publisher name: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Place: Pardubice
Page from-to: 36-40
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Doplňkové služby v dopravě - franchising Franchising, je charakterizován jako marketingová metoda sloužící k prodeji zboží, poskytování služeb nebo technologií. Doplňkové služby v dopravě jsou nezbytnou a velmi důležitou součástí dopravního procesu a velkou měrou přispívají k souboru hodnot uspokojujících potřeby a užitek zákazníků.
eng Complementary services in transport - The franchising Franchising is characterized as the marketing method which is instrumental to sale of goods and rendition of services and technologies. Complementary services in transport form the necessary and very important part of the transport process and are largery conductive to the set of values which meet the customers needs and utilities. Franchising; transport