Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

Synchronizace výroby a dodávek s využitím CRM
Authors: Steigerová Kateřina | Tichý Luboš | Čáp Jiří | Melichar Vlastimil
Year: 2013
Type of publication: článek ve sborníku
Name of source: LOGI 2013 - Conference Proceeding
Publisher name: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Place: České Budějovice
Page from-to: 393-399
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze Synchronizace výroby a dodávek s využitím CRM Současná konkurenční situace na trhu vyžaduje prefesionální přístup k zákazníkovi, pochopení jejich požadavků a dlouhodobou spolupráci. Tento moderní přístup poskytuje CRM. Ve výrobních podnicích výroba, distribuce a nákup surovin nemohou být řešeny odděleně. Tyto činnosti musí být synchronizovány, aby se získala konkurenční výhoda na trhu. Synchronizace;výroba;zásoba;CRM
eng Synchronization of production and supllies with an utilization of CRM The current competitive situation in the market requires a professional approach to the customer, understanding their requirements and long-term cooperation. This modern approach provides Customer Relationship Management. In manufacturing companies can not be solved separately the production, distribution and purchase of raw materiál, these activities need to be synchronized to gain competitive advantege in the market. Synchronization;production;supplies;utilization;CRM