Skip to main content

Login for students

Login for employees

Publication detail

POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY. Část 2 - Otevřené otázky dotazníku
Year: 2019
Type of publication: článek v odborném periodiku
Name of source: Media4u Magazine
Page from-to: 17-22
Titles:
Language Name Abstract Keywords
cze POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY. Část 2 - Otevřené otázky dotazníku Výzkum je zaměřen na zjišťování postojů studentů k využívání online softwaru Maple T. A. pro testování a procvičování znalostí studentů ve vysokoškolské matematice. Článek informuje o výsledcích otevřených otázek dotazníkového šetření. Jedná se o pokračování příspěvku před-staveného v předchozím čísle tohoto časopisu. Online hodnocení, Počítačem podporované hodnocení, CAA, Maple T. A.
eng STUDENTS' ATTITUDES CONCERNING COMPUTER-AIDED ASSESSMENT IN CLASSES OF MATHEMATICAL ANALYSIS. Part 2 - Open Questions of the Questionnaire The research is focused on students' attitudes concerning the use of online testing and asses-sment software Maple T. A. for undergraduate courses of mathematics. The paper informs about the results of open questions of a questionnaire survey. This is a continuation of the contribution presented in the previous issue of this journal. Online assessment, Computer-aided assessment, CAA, Maple T. A.