Marketing v železniční osobní dopravě
Délka: 2 x 45 minut
Anotace: Přednáška se zabývá specifiky marketingu služeb a dopravního marketingu, vývojem tuzemského trhu železniční osobní dopravy včetně procesu jeho liberalizace a marketingovými nástroji uplatňovanými na trhu komerčně provozované železniční osobní dopravy – dynamická cenotvorba/ tarifování, cenové varianty, věrnostní programy, doplňkové služby atd.
Marketing v letecké osobní dopravě
Délka: 2 x 45 minut
Anotace: Přednáška se zabývá specifiky marketingu služeb a dopravního marketingu, marketingovými nástroji uplatňovanými na trhu letecké osobní dopravy – dynamická cenotvorba / tarifování, cenové varianty, doplňkové služby atd.
Environmentálně zaměřená marketingová komunikace (greenwashing)
Délka: 2 x 45 minut
Anotace: Přednáška se zabývá marketingovou komunikací s důrazem na udržitelný rozvoj, koncept společenské odpovědnosti organizací (CSR) a greenwashing včetně jeho základních hříchů ve vazbě na vnímání spotřebitelů.
Sociální sítě jako fenomén 3. tisíciletí
Délka: 2 x 45 minut
Anotace: Přednáška se zabývá představením fenoménu sociálních sítí a jejich pozitivních i negativních dopadů na člověka, trh a lidskou společnost jako celek.
On-line marketing
Délka: 45 minut
Anotace: V rámci přednášky budou studenti seznámeni se základními marketingovými nástroji využívanými v rámci elektronického obchodování. V rámci přednášky bude pojednáno také o základních mechanismech, které podniky využívají pro vyhodnocení efektivity jednotlivých marketingových nástrojů – problematika webové analytiky.