Udržitelnost projektu IVINTEP "Inženýrské vzdělávání jako interakce teorie a praxe" řešeného na DFJP
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.14 - 31.12.14
Pracoviště:
Dopravní fakulta Jana Pernera - Odd. ekonomiky a managementu ve spojích
Hlavní řešitel: Švadlenka LiborSpoluřešitelé: Nachtigall Petr | Hruška Roman
Popis:
Projekt je zaměřen na zkvalitnění inženýrského vzdělávání studentů Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice tak, aby znalosti a dovednosti absolventů více reflektovaly požadavky podniků z oblasti dopravy a spojů, a tím absolventi získali konkurenční výhodu na trhu práce. Cílem projektu je více specializovat výuku zavedením projektové výuky a obecně větším zapojením partnerů z praxe. Dále zkvalitnit kombinovanou formu studia modernizací a rozšířením nabídky studijních materiálů a zavést systém pravidelného hodnocení účinnosti a kvality výukového procesu.
Projekt je zaměřen na zkvalitnění inženýrského vzdělávání studentů Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice tak, aby znalosti a dovednosti absolventů více reflektovaly požadavky podniků z oblasti dopravy a spojů, a tím absolventi získali konkurenční výhodu na trhu práce. Cílem projektu je více specializovat výuku zavedením projektové výuky a obecně větším zapojením partnerů z praxe. Dále zkvalitnit kombinovanou formu studia modernizací a rozšířením nabídky studijních materiálů a zavést systém pravidelného hodnocení účinnosti a kvality výukového procesu.