Inovace laboratorní výuky v rámci předmětu Hydromechanika a hydraulické stroje
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.16 - 31.12.16
Pracoviště:
Dopravní fakulta Jana Pernera - Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Hlavní řešitel: Pokorný JanSpoluřešitelé: Šourek David
Popis:
Projekt je zaměřen na celkovou inovaci cvičení a laboratorní výuky předmětu Hydromechanika a hydraulické stroje. Projekt má dvě roviny řešení. První rovinou je příprava a inovace podkladů pro výuku tohoto předmětu. Tato fáze projektu bude obsahovat analýzu a identifikaci oblastí, které by po absolvování cvičení a laboratorní výuky měl absolvent tohoto předmětu samostatně řešit a to v souladu s přednáškami a profilací absolventa daného studijního zaměření, dále přípravu podkladů jak pro výuku pedagoga, tak podpůrných materiálů pro studenty. Druhou rovinou řešení projektu je dovybavení vzduchové tratě o měřící stůl a měřící prostředky a techniku pro stanovení aerodynamických parametrů těles.
Projekt je zaměřen na celkovou inovaci cvičení a laboratorní výuky předmětu Hydromechanika a hydraulické stroje. Projekt má dvě roviny řešení. První rovinou je příprava a inovace podkladů pro výuku tohoto předmětu. Tato fáze projektu bude obsahovat analýzu a identifikaci oblastí, které by po absolvování cvičení a laboratorní výuky měl absolvent tohoto předmětu samostatně řešit a to v souladu s přednáškami a profilací absolventa daného studijního zaměření, dále přípravu podkladů jak pro výuku pedagoga, tak podpůrných materiálů pro studenty. Druhou rovinou řešení projektu je dovybavení vzduchové tratě o měřící stůl a měřící prostředky a techniku pro stanovení aerodynamických parametrů těles.