Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Hodnota dopravní služby a spokojenost zákazníka
Autoři: Lejsková Pavla
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků konference Logistická centra
Název nakladatele: Tribun EU
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 87-93
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnota dopravní služby a spokojenost zákazníka Příspěvek se zabývá problematikou dopravních služeb a jejich přínosů pro zákazníka. Hodnota služby, kterou vnímá zákazník, ovlivňuje jeho spokojenost a následně i opakované využití služeb tohoto podniku. dopravní služby;spokojenost zákazníka
eng Value of transport service and customer´s satisfaction The article deals with the problems of transport services and their benefits to a customer. The value of service influences customer´s satisfaction, repeated purchases of transport services and his loyalty to a transport corporation. transport service;customer´s satisfaction