Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Progresivní formy marketingové komunikace v podmínkách osobní přepravy ČD
Autoři: Kampf Rudolf
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Seminár Manažment v železničnej doprave 2003
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 51-54
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Progresivní formy marketingové komunikace v podmínkách osobní přepravy ČD Příspěvek se zabývá oblasti marketingové komunikace v podmínkách osobní přepravy ČD. Podrobně analyzuje jednotlivé podsystémy marketingové komunikace: propagační, cenové a distribuční. marketingová komunikace, osobní přeprava
eng Marketing Communication Progressive Forms in Passenger Transport Conditions in Czech Railways The paper deals with areas of marketing communication in passenger transport conditions in Czech Railways. There is detailed analysis of individual marketing communication: in promotion, prices and distribution. marketing communication, passenger transport