Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analýza firmy na prahu jednotného trhu EU
Autoři: Kampf Rudolf
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Marketingová koncepce přepravních služeb
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 40-44
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Analýza firmy na prahu jednotného trhu EU Příspěvek pojednává o nutnosti objektivní analýzy silných a slabých stránek firmy. Tato objektivní analýza by měla být provedena managementem firmy a nabude zvláště velkého významu při rozšířeném trhu po vstupu ČR a dalších kandidátských zemí do EU. Analýza firmy, EU, management
eng Analysis of the firm at the threshold of integrated market of EU This contribution has discussed in some detail the need of objective analysis of strong and weak points of a company. Such an objective analysis ought to be provided by the management of the company and it will become more important especially after the admission of the Czech Republic and the other candidates into the EU. Analysis of the firm, EU, management