Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Zajištění univerzální poštovní služby v EU a v ČR
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Perner´s Contact 2003
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 272-284
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Zajištění univerzální poštovní služby v EU a v ČR Příspěvek si klade za cíl posoudit způsob zajištění kvality univerzální služby v EU a v ČR. Jako vodítko posloužily pro toto posouzení následující, logicky na sebe navazující kritéria: Legislativní rámec definující standardy kvality univerzální služby Metody sledování kvality univerzální služby Skutečně dosažené výsledky s ohledem na kvalitu univerzální služby Prezentace dosažených výsledků veřejnosti Sankce za neplnění kvalitativních cílů Spokojenost zákazníků Výsledkem tohoto posouzení je skutečnost, že proces zajištění kvality univerzální služby v ČR a v EU je obecně shodný, což je důležité vzhledem k blížícímu se začlenění ČR do EU. univerzální poštovní služba
eng Ensuring of the universal postal service in EU and CR The aim of this text is to review the way of quality assurance of universal service in EU and in the Czech Republic. As a clue for this review were used successive criteria which are presented in logical succession: Legislative framework, which define the standards of quality of universal service Methods of quality monitoring of universal service Really achieved results regarding quality of universal service Presentation of achieved results to public Penalties for failure to meet quality targets Satisfaction of postal customers The result of this review is the fact, that the process of quality assurance of universal service in the Czech Republic is generally the same as in EU, which is really important with regard to oncoming integration into EU. kvalita, D+1, doba dodání, sankce, spokojenost zákazníků