Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Optimalizace časových poloh vlaků v systematickém jízdním řádu
Autoři: Široký Jaromír | Krýže Pavel
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 6. medzinárodná konferencia o verejnej osobnej doprave
Název nakladatele: Dom techniky ZSVTS Bratislava s.r.o.
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 190-199
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Optimalizace časových poloh vlaků v systematickém jízdním řádu Příspěvek se zabývá optimalizací časových poloh vlaků s využitím metod operačního výzkumu, zejména úlohou lineárního programování. Optimalizace spočívá v minimalizaci času čekání v uzlových stanicích na přípojné vlaky. Tím dochází k lepší koordinaci jednotlivých spojů v uzlových stanicích a tím i ke zkrácení celkové doby přepravy. Optimalizace, jízdní řád, synchronizace
eng Optimisation Timetable by Minimising the Time of Synchronisation The paper is dedicated of model optimisation timetable by minimising the time of synchronisation. Time situation line of a train is optimised by the operations research method, especially by linear programming and genetic algorithms. Optimising will be accomplished by minimum waiting time for other train at a junction station. This objective function is not minimising the total transfer time but deals with passenger transfer flow in a transfer link Optimisation, timetable, synchronisation