Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Optimalizace primární výkonové regulace
Autoři: Koreis Josef | Koreisová Gabriela
Rok: 2008
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Název zdroje: Riadenie tekutinových mechanizmov 2008: VIII. medzinárodná vedecká konferencia
Název nakladatele: Hydropneutech s.r.o.
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Optimalizace primární výkonové regulace Příspěvek je věnován optimalizaci činnosti hydrostatického převodu v pojezdovém mechanismu nakladače. Primární výkonová regulace je řízení zatížení spalovacího motoru realizované spojitým řízením geometrického objemu hydrogenerátoru. Otáčky spalovacího motoru natavuje řidič, řízený hydrostatický převod.zatěžuje SM konstantním momentem M1 libovolné požadované hodnoty. Požadovanou hodnotu řízeného momentu je možné optimalizovat tak, aby při každých otáčkách nastavených řidičem pracoval spalovací motor v optimálním pracovním bodě s minimální měrnou spotřebou paliva. statická a dynamická charakteristika;hydrostatický převod;pojezdový mechanismus; měrná spotřeba paliva;
eng OPTIMALIZATION PRIMARY WATTAGE REGULATION In article is described the way optimalization of controlled the load engine. . Describes oneself automatic control system of load internal combustion engine by hydroelectric generator with optimal primary control for constanted transfer wattage. Hydrogenerator in the transmission system of loader load the engine by torque M1. When constant speed of engine is wattage constant at that time, when is constant torque M1, generated by controlled hydrostatic generator in travel drive of loader. For the required value of controlled torque it is possible opt for so, to gas - engine worked in optimal working point, with minimal specific consumption of fuel. By goal of article is shown merit using prime power control by hydrogenerator for optimal steering of load internal combustion engine. Hydrostatic transmission, axial piston pump with variable displacement, primary regulation of power, optimal controlled torque load on a engine, travel drive of loaders, static and dynamic characteristics.