Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Segmentace trhu a její aplikace v sektoru poštovních služeb
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: POSTPOINT 2007
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 274-279
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Segmentace trhu a její aplikace v sektoru poštovních služeb Článek se věnuje problematice efektivní tržní segmentace. Nejprve uvádí základní obecné principy segmentace trhu, následně definuje specifika segmentace v sektoru poštovních služeb a nakonec navrhuje konkrétní řešení tržní segmentace pro Českou poštu, s.p. segmentace trhu;poštovní služby;kritéria segmentace;cílený marketing
eng Market segmentation and her application in postal services The article is about problems of effective market segmentation. First describes principles of market segmentation and than defines specifications of segmentation in sector of postal services. In the end proposes the resolution of market segmentation for Czech Republic. postal services;market segmentation;target marketing