Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Elektronické obchodování
Rok: 2007
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Elektronické obchodování Kniha v jasné a přehledné formě přibližuje problematiku elektronického obchodování v jeho širších souvislostech, tj. z pohledu marketingu, vytváření nových obchodních modelů, legislativy, finančních transakcí a jejich bezpečnosti, ale i nejnovějších trendů z informačně-komunikačních technologií a jejich využití při zabezpečení obchodních transakcí. Součástí knihy je také vyhodnocení elektronického dotazníku, který byl realizován Dopravní fakultou Jana Pernera, Univerzity Pardubice a Fakultou Prevázky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinské univerzity v Žilině. elektronický obchod;obchodní modely;legislativa;telekomunikace;marleting;elektronické bankovnictví
eng E-commerce The book represented general scheme of the e-commerce, in context of marketing, new business models, legislation, finance transactions and their safety, but also the newest trends from information and communications technology and their use by safety of business transactions. The book includes electronic questionary. e-commerce;communication;marketing;business models;internetbanking