Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Logistický management a jeho nástroje
Autoři: Průša Petr
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Aktuální problémy v dopravě 2007 - Sborník příspěvků
Název nakladatele: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 95-98
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Logistický management a jeho nástroje Přestože příručky charakterizují marketing jako management ´čtyř P´ - produkt, cena, podpora a místo - je pravdou, že v praxi bývá důraz většinou dáván pouze na první tři. ´Místo´, které lépe můžeme popsat slovy známé fráze: ´správný produkt, na správném místě, ve správný čas´, bylo málokdy považováno za součást hlavního proudu marketingu. Nyní se tento pohled rychle mění. logistický management;nástroje;zákazník
eng Logistic management and his instruments This article deals with logistic management and his instruments (product, price, promotiom, place) logistic management;instruments;customer