Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Management kvality ve službách a hodnocení kvality přepravních služeb
Autoři: Lejsková Pavla
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Manažment v železničnej doprave 2007
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 44-50
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Management kvality ve službách a hodnocení kvality přepravních služeb Příspěvek je rozdělen do dvou částí. První je věnována managementu kvality ve službách. Druhá část příspěvku se zabývá hodnocením kvality a metodami měření. Je zde pospán základní obecný postup procesu hodnocení kvality a jeho jednotlivé kroky. management kvality;přepravní služby
eng Services quality management and the quality evaluation The article is divided in two parts. First part is intent on quality management in services. Services quality management gains strength and importance in last years. Services have some special signs and that is why services quality management is more exacting than in the case of producing companies. The second part of the article deals with the quality evaluation and its methods. In this part there is described the general procedure of quality evaluation and then follow individual steps. The output is determination and specification of quality level of appreciating object and possibility of usage of ascertained results. quality management;transport service