Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analysis of Voltage at Contact Line Power Closure
Autoři: Doleček Radovan | Černý Ondřej
Rok: 2009
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice, Series B, The Jan Perner Transport Faculty
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 129-136
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Napěťová analýza při výluce stopy trolejového vedení Článek se zabývá problematikou elektromagnetického rušení (EMI) u trakčního systému 25 kV, 50 Hz. Tento obor v současnosti stále více nabývá na významu a s tím i související důsledky pro jednotlivá provozovaná zařízení u Českých drah. Pozornost je soustředěna na oblast vazeb mezi dvěma sousedními stopami, z nichž jedna je výluce. Za této situace vznikají tři rozdílná schémata pro zajištění úseku při práci na trolejovém vedení.Z výsledků analýzy jsou provedeny závěry, které jsou zobecněny pro snadné využití. V závěru jsou podrobně uvedeny jednotlivé situace z hlediska elektrických veličin, kterých mohou nabývat tyto zmiňované případy zapojení. Článek spadá do části zabývající se výzkumem v uvedené oblasti EMI a může tvořit základ pro další řešení problematiky u trakčního systému 25 kV, 50 Hz. Trolejové vedení, elektromagnetické rušení, indukované napětí
eng Analysis of Voltage at Contact Line Power Closure The paper represents a part of research work on the field of elektromagnetic interference (EMI). This research work was created on base of operating requirements. During work on contact line at AC 25 kV, 50 Hz for disconnection of contact line (i.e. track closure), it is necessary to connect this line with rail at the front and also at the end of protected work area by two earth rods. The paper deals with analysis of influence (i.e. coupling ways) of neighboring track contact line under these conditions which occur during the common operation or during fault current. Generalize findings are mentioned in the conclusion of this paper. This work can be used as one part of background for research work on the field of traction system. Contact Line, Electromagnetic Interference, Inductive voltage