Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Teoretický postup zjednodušení multi-axiální zkoušky životnosti rámu podvozku kolejového vozidla
Rok: 2009
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: XIX. konference s mezinárodní účastí Současné problémy v kolejových vozidlech 2009
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 273-280
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Teoretický postup zjednodušení multi-axiální zkoušky životnosti rámu podvozku kolejového vozidla V článku je popsán postup řešení, které by vedlo ke snížení počtu zatěžovacích válců při experimentálním testování životnosti rámů podvozků železničních vozidel. Je zde popsána možnost transformace tříválcové zkoušky na dvou- nebo jednoválcovou zkoušku. Základem řešení je syntéza teoretických a experimentálních metod. Multi-axiální únava, rám podvozku železničního vozidla
eng Theoretical process of simplification of multi-axial fatigue test of rail vehicle bogie frame A procedure of reduction of total number loading cylinders used for fatigue test of railway vehicle bogie frame is described in this paper. The procedure of transformation from triple-cylinder multi-axial test to double-cylinder or single-cylinder test is described too. This procedure is based on theoretical and experimental methods. Multi-axial fatigue, rail vehicle bogie frame