Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Determination of Railway Vehicle Dynamic Forces Running Through Switches at I. Corridor of ČD
Autoři: Hába Aleš | Zelenka Jaromír | Musil Michal
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Advanced Manufeacturing Technilogies in Vehicle Industry - 21th International Colloquim
Název nakladatele: Budapest university of technology and economics
Místo vydání: Budapest university of technology and economics
Strana od-do: 134-138
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnocení dynamických účinků kolejových vozidel při průjezdu výhybkami I. koridoru ČD Za účelem ověření kvality jízdních vlastností vozidel při průjezdu výhybkou UIC 1:15-500 s nově vyvinutými příčnými profily byla navržena metodika experimentálního zjišťování dynamických účinků elektrické lokomotivy při průjezdu výhybkou v přímém směru. Tato metodika byla prakticky realizována, výsledky měření byly statisticky zpracovány. Vyhodnocení bylo provedeno formou porovnání dynamických účinků lokomotivy při průjezdu výhybkou s nově navrženými příčnými profily, při průjezdu výhybkou stávající a při jízdě v přímé koleji na širé trati. Metodika měření, výhybka, jazyk, srdcovka, zrychlení, vzorkovací frekvence, dynamické účinky
eng Determination of Railway Vehicle Dynamic Forces Running Through Switches at I. Corridor of ČD The technique of experimental investigation of dynamic forces of electric engine running on switch in straight direction was developed to verification of quality running behaviour of vehicles running on switch UIC 1:15-500 with newly developed lateral profiles. This technique was practically realized, the results of measurement was statistically processed. The evaluation was performed as comparison of dynamic forces of electric engine running on switch with new developed lateral profiles, running on another switches and running on straight track. Measuring technique, turnout, turnout tongue, turnout frog, accelerate signal, sampling frequency, dynamic effects