Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vliv nového tvaru hlavy kolejnice ve výhybce UIC 60 1:12-500 PHS na dynamické účinky elektrické lokomotivy
Autoři: Hába Aleš | Zelenka Jaromír | Musil Michal
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 12. medzinárodný seminár Traťové stroje v teórii a praxi SETRAS 2004
Název nakladatele: VTS pri Žilinskej univerzitě
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 63-68
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv nového tvaru hlavy kolejnice ve výhybce UIC 60 1:12-500 PHS na dynamické účinky elektrické lokomotivy Za účelem ověření kvality konstrukce nové výhybky typu UIC60 1:12-500 byla vytvořena metodika zjišťování dynamických účinků vozidel při průjezdu výhybkami založená na experimentálním měření zrychlení na pojezdové části vozidel. Naměřené signály zrychlení byly statisticky zpracovány a vyhodnoceny formou porovnání účinků nové výhybky a výhybek stávajících. Vyhodnocení prokázalo výrazně snížené dynamické účinky vozidla při průjezdu výhybkou nové konstrukce. Metodika měření, výhybka, jazyk, srdcovka, zrychlení, vzorkovací frekvence, dynamické účinky
eng New Shape Of Lateral Profile Of Railhead In Turnout Uic 60 1:12-500 Phs Influence To Dynamic Effects Of Electric Locomotive The technique of dynamic effects investigating was created for verification of quality of new constructed turnout class UIC60 1:12-500. This technique is based on measuring of acceleration at bogie of vehicles. Measured accelerate signals was evaluated in form of dynamic effects comparison of new turnout and existing turnouts. The evaluation has shown reduced dynamic effects to vehicle passing over the new constructed turnout. Measuring technique, turnout, turnout tongue, turnout frog, accelerate signal, sampling frequency, dynamic effects