Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Kvalita přepravních procesů a služeb
Autoři: Kampf Rudolf | Průša Petr
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Transport XXI Wieku
Název nakladatele: Politechnika Warszawska
Místo vydání: Varšava
Strana od-do: 153-159
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Kvalita přepravních procesů a služeb Kvalita přepravních procesů a služeb představuje sumu vlastností, případně znaků, které jsou nutné pro zvládnutí určitých požadavků. V této souvislosti příspěvek konkretizuje, kdo nebo co klade požadavky na kvalitu. Kromě globálních problémů jsou to především tyto požadavky: požadavky z pohledu konkurence, požadavky z pohledu společnosti, požadavky z pohledu firmy a požadavky z pohledu zákazníka.
eng The quality of transport processes and service The quality of transport processes and service represent amount of qualities or charakteristics, which are necessary for to requirementsm become real. In connection with this, the article concretize who or what lay requirements on quality. Except global problems there are primarily these requirements: requirements from the competition point of view, requirements from the society point of view, requirements from the company point of view and requirements from the customer point of view. Quality, transport processes