Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Systém kvality založený ne metodě benchmarkingu
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Projektové řízení v dopravní firmě
Název nakladatele: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 32-37
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Systém kvality založený ne metodě benchmarkingu Metoda benchmarkingu je velice úzce spjata s kvalitou. Neměla by se ovšem týkat pouze kvality odvozené od konkurenčních firem, resp. kvality normované. Je třeba vycházet především z reálných potřeb zákazníků. Schopnost firmy tyto potřeby trvale uspokojovat se stává předmětem srovnávání s konkurencí a zvyšování kvality. benchmarking, kvalita
eng Quality System Based on the Method of Benchmarking Benchmarking is method closely associated with quality. It shouldn?t be quality only drawn from competitive companies or done by standardized quality. Company has to come out from costumers? actual requirements. Subject to compare with competitors and to increase quality is company?s ability to retain these requirements. benchmarking, quality