Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Profesionalita pracovníků veřejné správy
Autoři: Kunhart Jan
Rok: 1998
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D, Faculty of Economics and Administration
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 114-117
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Profesionalita pracovníků veřejné správy Autor věnuje pozornost - na základě teoretické analýzy jakož i výsledků dílčího výzkumu - zvyšování profesionální úrovně úředníků veřejné správy z psychologického hlediska. Proto je profesionalita považována za soubor profesionálních vlastností a kvalit jakož i získaných psychologických struktur, zvláště znalostí a dovedností potřebných k rozvoji efektivního jednání ve zmíněné profesi. Analýza vyúsťuje do konstrukce hypotetického modelu, v němž charakteristické osobnostní rysy úředníků veřejné správy mají rozhodující místo. pracovník veřejné správy;profesionální vlastnosti a kvality;vědomosti a dovednosti;hypotetický model charakteristických osobnostních rysů úředníků veřejné správy
eng Professionalism of tne workers of public administration The author pays attention - on the basic of the theoretical analysis as well as results of the partial research - to the raising of the professional level of the public administration civil servant from the psychological point of view. This is why the professionalism is considered to be the set of professional properties and qualities as well as acquired psychological structures especially the knowledge and skills which enable the development of efficient activities in the mentioned profession. The analysis is resulting into the construction of the hypothetical model in which the characteristic personal features of the civil servant has the dominative position. worker of public administration;professional properties and qualities;knowledge and skills;hypothetical model characteristic personal features of the civil servant