Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketing dodavatelských vztahů v době internetu
Rok: 2004
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Název zdroje: Nákupní procesy B2B v dalším tisíciletí
Název nakladatele:
Místo vydání:
Strana od-do:
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketing dodavatelských vztahů v době internetu Tvorba nákupní strategie je nezbytná a zahrnuje průzkumné, analytické, predikční rozhodovací a tvůrčí projekční aktivity, které formulují cíle. Současně nákupní strategie vybírá optimální použitelné nástroje pro její realizaci a určuje požadavky na zdroje.
eng Maketing of suppliers relations in age of internet The purchasing strategy is necessary. There are concentrated processes relating analysis, forecasting, designing, decision-making, which are important for goal specification. Current shopping strategies choose optimal equipment for realization of strategy and give requirement to source. marketing, IT