Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Logistika na prahu 21. století
Autoři: Hýblová Petra
Rok: 2003
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Doprava a Logistika
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 29-31
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Logistika na prahu 21. století Pro současný svět je charakteristická turbulence. Trh se globalizuje, narůstá konkurence a rychle se obměňují přání zákazníků. Ve společnosti je kladen důraz na informace a know-how. Cílem podniků je maximalizovat přidanou hodnotu pro zákazníka. Logistika je vnímána jako jeden z hlavních nástrojů dosažení vyšší konkurenceschopnosti. V centru pozornosti manažerů logistiky už není řízení vnitropodnikových toků, ale koordinace vnějších vztahů.
eng Logistic on the threshold of 21. century For the contemporary world is characteristic the turbulence. Market becomes global, competition growths and quickly change consumer?s wishes. In society is laying emphasis on the information and know-how. The company objective is the maximization of the added value for the consumer. Logistics means to one of the major instrument for achievement of higher competitive advantage. The main care of the logistics managers already isn't control of the intradepartmental flow, but the co-ordination of the outer relations. logistic, turbulence, global market