Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketingová koncepce dopravní firmy
Autoři: Drahotská Hana | Drahotský Ivo
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Projektové řízení v dopravní firmě
Název nakladatele: Institut Jana Pernera, o.p.s.
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 24-27
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketingová koncepce dopravní firmy Článek pojednává o marketingovém přístupu při řízení dopravní firmy. Detailně je především rozebrána dopravní služba a její specifika. Následně je v článku uvedeno třídění dopravních služeb. Marketing; doprava; projektové řízení
eng Marketing conception of Transport firm The article relates the marketing accessing to managing transport firm. There are detailed analyzed mainly transport servis and their specifics in the article. Subsequently is mentioned sorting of transport services. Marketing; Transport; Project Management