Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analýza marketingových nástrojů uplatňovaných v městské autobusové dopravě pomocí sestaveného dotazníku
Autoři: Drdla Pavel | Malochová Daniela | Soušek Radovan | Kujalová Judita
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z 5. mezinárodní vědecké konference Podniky MHD, systém města a udržitelná mobilita
Název nakladatele: ČVUT Praha, Fakulta dopravní
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 23
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Analýza marketingových nástrojů uplatňovaných v městské autobusové dopravě pomocí sestaveného dotazníku Příspěvek se zabývá problematikou marketingového srovnávání a stanovení srovnávajících kritérií pro jednotlivé systémy městské autobusové dopravy. Cílem příspěvku je sestavení dotazníku (který může být případně rozšířen) pro marketingové a reklamní srovnání systémů. Sestavený průzkumný dotazník je tvořen celkem čtrnácti kapitolami. Jednotlivé kapitoly se zabývají oblastmi, které jsou důležité pro porovnání charakteristik systémů městské autobusové dopravy. marketing, dotazník, městská autobusová doprava
eng A Analysis of Marketing Instrument for Bus - Public City Transport per Compiled Question-Form This article deals with the marketing evaluation and adjustment of comparative indicators between the urban bus transportation (UBT) systems. The aim of this article lies in a compilation of the set of comparative indicators (further "enquiry") according to their marketing incidence and advertisement. Stated enquiry is divided into 14 chapters - basic information, organization and marketing budget, transportation market analysis, citizens´ participation, tariff, organization of distribution, UBT-centre, unified style, printed and electronic information for passengers, bus-stop equipment, information inside the vehicles etc. marketing, question-form, bus - public city transport