Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Die Instrumente des Marketingseinflusses zu die Umgebung des Stadtverkehrs
Autoři: Drdla Pavel | Malochová Daniela
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků 6. mezinárodní konference Transcom 2005
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 93-96
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Nástroje vlivu marketingu na prostředí městské hromadné dopravy V tomto příspěvku jsou shrnuty základní charakteristiky činností dopravního podniku MHD, které se skrývají pod pojmy Public Relations a Public Affairs. Jak je výše v textu uvedeno, jde o širokou problematiku a vlastní příspěvek slouží jako úvodní vstup do této problematiky. public relation, public affairs, marketink
eng Instruments of Marketing-Interaction to Territory of Public City Transport Public Relations and Public Affairs are very important activities for each company, which is focused on customers. In the transport area it gets a stronger meaning, especially in relation to the sustainable transport policy in the cities. They are among important marketing instruments for the positive image formation of public transport company. This article deals with the activities of the organization of public transportation, which are connected with Public Relations and Public Affairs. public relation, public affairs, marketing