Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Die Vergleichung der Marketing-Instrument-Applikation für die Stadtbus-Systemen
Autoři: Drdla Pavel | Malochová Daniela | Hrabáček Jan
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků 6. mezinárodní konference Transcom 2005
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 97-100
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Srovnání aplikace marketingových nástrojů pro systémy městské autobusové dopravy Příspěvek se zabývá problematikou marketingového srovnávání a stanovení srovnávajících kritérií pro jednotlivé systémy městské autobusové dopravy. Cílem příspěvku je sestavení dotazníku (který může být případně rozšířen) pro marketingové a reklamní srovnání systémů. Sestavený průzkumný dotazník je tvořen celkem čtrnácti kapitolami. Jednotlivé kapitoly se zabývají oblastmi, které jsou důležité pro porovnání charakteristik systémů městské autobusové dopravy. cestující, marketink, srovnání
eng The Comparison Evaluation of Marketing Instruments for Bus Public City Transport This article deals with the marketing evaluation and adjustment of comparative indicators between the urban bus transportation (UBT) systems. The aim of this article lies in a compilation of the set of comparative indicators (further "enquiry") according to their marketing incidence and advertisement. Stated enquiry is divided into 14 chapters - basic information, organization and marketing budget, transportation market analysis, citizens´ participation, tariff, organization of distribution, UBT-centre, unified style, printed and electronic information for passengers, bus-stops equipment, information inside the vehicles, market share increasing, business-operational exploitation and transportation quality. passenger, marketing, comparison evaluation