Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Aplikace dotazníků jako jednoho z nástrojů marketingové koncepce v městské autobusové dopravě
Autoři: Drdla Pavel | Soušek Radovan | Malochová Daniela | Soušková Judita
Rok: 2005
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Podniková ekonomika a manažment
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 31-35
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Aplikace dotazníků jako jednoho z nástrojů marketingové koncepce v městské autobusové dopravě Příspěvek se zabývá problematikou marketingového srovnávání a stanovení srovnávajících kritérií pro jednotlivé systémy městské autobusové dopravy. Cílem příspěvku je sestavení dotazníku (který může být případně rozšířen) pro marketingové a reklamní srovnání systémů. Sestavený průzkumný dotazník je tvořen celkem čtrnácti kapitolami. Jednotlivé kapitoly se zabývají oblastmi, které jsou důležité pro porovnání charakteristik systémů městské autobusové dopravy. marketink, dotazník
eng Application of question-forms as Instrument of Marketing Conception in Bus - Public City Transport This article deals with the marketing evaluation and adjustment of comparative indicators between the urban bus transportation (UBT) systems. The aim of this article lies in a compilation of the set of comparative indicators (further "enquiry") according to their marketing incidence and advertisement. Stated enquiry is divided into 14 chapters - basic information, organization and marketing budget, transportation market analysis, citizens´ participation, tariff, organization of distribution, UBT-centre, unified style, printed and electronic information for passengers, bus-stop equipment, information inside the vehicles etc. marketing, question-form