Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Marketing a logistika
Autoři: Kampf Rudolf
Rok: 2005
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Železničná doprava a logistika
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 17-21
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Marketing a logistika Předložený příspěvek uvádí, že marketing a logistika jsou vzájemně úzce propojenými činnostmi. Úspešné propojení marketingu a logistiky na princípech procesního řízení je jedním z předpokladů pro spokojeného zákazníka a spokojený zákazník je základním předpokladem úspěšného podniku. Podnik by se tedy měl snažit zabezpečit zefektivnění a zkvalitnění vybraných logistických procesů čemuž může výrazně napomoct i převedení vybraných procesů na externího poskytovatele.
eng Marketing and Logistics This paper shows, that marketing and logistics are mutually closely connectioned activities. Successful marketing and logistics connection on basis of process management is one of presumptions for satisfied customer and satisfied customer is basic assumption for successful enterprise. Thus firm should effort to assure effectivity and quality improvement of selected logistic processes. This can be also simplified by selected processes delegation on external provider. marketing, logistics