Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Procesní management a outsourcing
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Medzinárodná konferencia "Modelovanie procesov manažmentu 2005"
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 30-34
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Procesní management a outsourcing Procesní orientace podniku je dnes považována za základ filozofie podnikového řízení. Vytváření procesní organizace začíná vymezením klíčových procesů. Nejdůležitější tedy je správně stanovit podnikové procesy a rozdělit je na klíčové, pomocné a řídicí. Nové organizační struktury vycházejí z principů procesního řízení a umožňují organizacím pružně reagovat n azměny vnějšího prostředí.
eng Process management and outsourcing Process management is based on the integration of particular operations into solid processes. Outsourcing should in final stage guarantee main distinct effects of rising effectivity and quality of chosen processes. New organising structures of companies comport with principles of process management and can be used in several types of companies. This problematic concerns plain organising structures which utilize team working and couching. The advantage of these organising structures is in flexible reactions on customer requirements. Only flexible reacting and customer requirements reflecting company can be success in present competitive market. ousourcing, process management