Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Konstrukce procesní mapy dopravního podniku
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Management v železničnej doprave 2005
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 15-19
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Konstrukce procesní mapy dopravního podniku Procesní orientace podniku je dnes považována za základ filozofie podnikového řízení. Vytváření procesní organizace začíná vymezením klíčových procesů. Nejdůležitější tedy je správně stanovit podnikové procesy a rozdělit je na klíčové, pomocné a řídicí. Spíše než organizační struktura podniku je důležitá procesní mapa podniku, vystihující činnosti, kterými se podnik zabývá. Procesní mapa totiž znázorňuje vzájemné vztahy mezi procesy, které v organizaci probíhají.
eng Creation of a process map in a transport company Process orientation of establishment is the base of philosophy of business management. The creation of process organization is starting by specify of basic processes. Correct specification of business processes is the most important. Business processes fall in to key processes, control processes and supporting processes. A process map in process management is a very important thing, more important than organizing structures. Mutual relations of processes are illustrated in a process map, which reflected activities in a transport company. business process management, process map