Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Dynamic Effects of Railway Vehicle Running over the Turnout in High-speed Condition
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: 3rd international PhD Conference on Mechanical Engineering - PhD 2005
Název nakladatele: Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání: Plzeň
Strana od-do: 57-58
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Dynamické účinky kolejového vozidla při průjezdu výhybkou zvýšenou rychlostí V rámci vysokorychlostních zkoušek jednotky 680 PENDOLINO v traťovém úseku I. koridoru Podivín ? Vranovice bylo provedeno zjišťování dynamických účinků vozidla ve svislém směru při průjezdu výhybkami vyšší a vysokou rychlostí. Měřena byla svislá zrychlení na ložiskových skříních vozidla. Za účelem objasnění příčiny zvýšených dynamických účinků vozidla ve svislém směru při průjezdu srdcovkových částí některých výhybek byly navíc změřeny firmou KŽV, s.r.o. příčné profily srdcovek u vybraných výhybek. Na základě vyhodnocení dynamických účinků vozidla a rozboru změřených příčných profilů srdcovek bylo zjištěno, že zvýšené dynamické účinky vozidla ve svislém směru způsobuje při jízdě vyšší rychlostí nadvýšení křídlové kolejnice u srdcovek typu INSERT. dynamické účinky, kolejové vozidlo, výhybka
eng Dynamic Effects of Railway Vehicle Running over the Turnout in High-speed Condition The vertical vehicle dynamic effects investigation of vehicle running over the turnout by higher and high speed was carried out together with high-speed tests of tilting train 680 PENDOLINO in track section of Ist national corridor Podivín ? Vranovice. The vertical accelerations at axle boxes were measured. With a view to solving the increased vertical dynamic effects of vehicle running over frog areas of some turnouts, lateral profiles of chosen frog areas were measured by KŽV, s.r.o. On the basis of vehicle dynamic effects evaluation and measured lateral profiles analysis, It was discover, that a heightening of wing rail of frog areas type INSERT caused in higher-speed condition increased vehicle dynamic effects in vertical direction. Dynamic effects, railway vehicle, turnout