Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Vliv tvaru srdcovkové části výhybky na dynamické účinky vozidla při zvýšených rychlostech
Autoři: Hába Aleš | Zelenka Jaromír | Kohout Martin | Musil Michal
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Současné problémy v kolejových vozidlech
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 43-50
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Vliv tvaru srdcovkové části výhybky na dynamické účinky vozidla při zvýšených rychlostech Bylo provedeno zjišťování dynamických účinků vozidla ve svislém směru při průjezdu výhybkami vyšší a vysokou rychlostí. Měřena byla svislá zrychlení na ložiskových skříních vozidla. Za účelem objasnění příčiny zvýšených dynamických účinků vozidla ve svislém směru při průjezdu srdcovkových částí některých výhybek byly navíc změřeny firmou KŽV, s.r.o. příčné profily srdcovek u vybraných výhybek. Na základě vyhodnocení dynamických účinků vozidla a rozboru změřených příčných profilů srdcovek byla zjištěna příčina zvýšených dynamických účinků vozidla ve svislém směru při průjezdu výhybkou vyšší rychlostí. kolejové vozidlo, dynamické účinky, srdcivka
eng Turnout Lateral Profile Influence to Dynamics Effects of Railway Vehicle in High-Speed Condition The vertical vehicle dynamic effects investigation of vehicle running over the turnout by higher and high speed was carried out in track section of Ist national corridor Podivín ? Vranovice. The vertical accelerations at axle boxes were measured. With a view to solving the increased vertical dynamic effects of vehicle running over frog areas of some turnouts, lateral profiles of chosen frog areas were measured by KŽV, s.r.o. The increased vehicle dynamic effects during running over the frog area of some turnouts were discovered.. railway vehicle, dynamics effects, turnout frog