Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Running of Wheelset over Turnout Frog Area in High-speed Condition
Autoři: Hába Aleš | Zelenka Jaromír | Kohout Martin | Musil Michal
Rok: 2005
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Advanced Manufacturing and Repair Technologies in Vehicle Industry ? 22nd INTERNATIONAL COLLOQUIUM
Název nakladatele: EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 19-22
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Průjezd dvojkolí přes srdcovku výhybky zvýšenou rychlostí Příspěvek se zabývá nepříznivými zvýšenými svislými účinky vozidla při průjezdu výhybkami, zejména v oblasti srdcovky. Měření byla realizována při rychlostech 120 ÷ 220 km/h v traťovém úseku Brno ? Břeclav. Dále bylo firmou KŽV, Praha, s.r.o. provedeno měření a příčných profilů srdcovkových částí vybraných výhybek. Vyhodnocením výsledků obou těchto měření bylo prokázáno, že zvýšené dynamické účinky vozidla ve svislém směru jsou způsobeny konstrukcí nadvýšení křídlové kolejnice v oblasti srdcovky. Dvojkolí, srdcovka, dynamické účinky
eng Running of Wheelset over Turnout Frog Area in High-speed Condition The paper is concerned to negative increased vehicle vertical dynamic effects by running over turnouts, especially over a frog area. Measurements by speed 120 ÷ 220 kmph were realized and evaluated in track section Brno - Břeclav. Next a measurement of lateral profiles of chosen frog areas were measured by KZV, corp. and also evaluated. The results of static and dynamic measurements shows, that the increased vehicle vertical dynamic effects are caused by construction of frog area wing rail heightening. Wheelset, turnout frog, dynamic effects