Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Factors of Transportation Business Development of the Czech Railways, Point Stock Company
Autoři: Melichar Vlastimil | Tilkeridis David
Rok: 2005
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Název zdroje: Zborník 12. Medzinárodného sympózia ŽEL 2005 ? Železnice na prahu tretieho tisícročia, ?Na ceste k Evropskej železnici ? harmonizácia a IDS?
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání:
Strana od-do:
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Faktory rozvoje podnikání Českých drah, akciové společnosti Příspěvěk se nejdříve zabývá organizační strukturou Českých drah, s ohledem na její transformaci, která proběhla před třemi roky. V druhé části se zaměřuje na segmentaci současných služeb Českých drah, z pohledu tržní konkurence a nákladové efektivnosti. K dosažení techto bodů je nezbytné změnit původní podnikatelský model na nový, založený na správném procesním řízení, vhodném outsourcingu a B2S službách. Dále aktuální problém křížového financování současných služeb v segmentech českých drah. V závěru příspěvku je doporučena holdingové struktura ČD. To by mělo přinést jasnou segmentaci současných a nových služeb a jejich financování, řízení a produktivitu. rozvoj dopravního podnikání, segmetace železničních služeb, B2C služby, rozvoj organizační struktury
eng Factors of Transportation Business Development of the Czech Railways, Point Stock Company This contribution deals first with the organizational structure of the Czech rail, regarding its transformation which took place three years ago. Secondly the contribution focuses on the segmentation of the current Czech rail services, remarking the viewpoint of the market competition, quality of services and costs effectiveness. To reach these three points, it is necessary to change the aged business model into a new one, based on accurate process management, proper outsourcing and B2C services. Another actual issue is the cross-financing across the current service segments of the Czech rail. In the end of the contribution, a holding structure of the Czech rail is proposed. It should bring up a clear segmentation of current and new services and their financing, management and productivity. transportation business development, segmentation of rail services, B2C services, development of the organization structure