Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Kreativita manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb
Autoři: Kunhart Jan
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Zborník prednášok EURNEX-ŽEL 2007, 3. diel
Název nakladatele: Žilinská univerzita
Místo vydání: Žilina
Strana od-do: 34-40
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Kreativita manažerů jako důležitý faktor ovlivňující nabídku v sektoru dopravních služeb Cílem příspěvku je ukázat na fakt, že velmi důležitým faktorem, který ovlivňuje nabídku v sektoru dopravních služeb je také kreativní přístup manažerů v dopravních podnicích. Kreativitu autor chápe ve třech rovinách: jako psychický proces, psychickou schopnost a sociálně psychologický postoj. Příspěvek je rozčleněn na šest části: 1. úvod, 2. vymezení pojmu kreativita, 3. rysy kreativní osobnosti, 4. komponenty kreativity, 5. využití principů kreativity při formulaci nabídky v sektoru dopravních služeb, 6. závěr. kreativita;psychický proces;psychická schopnost;sociálně psychologický postoj
eng The Creativity of Managers as Important Factor haveing Influence on Offer in Sector of Transport Services Aim of the contribution is to show on fact, that creativity access of managers in transport companies is very important factor haveing influence on offer in sector of transport services. The author is understanding the crestivity in three levels: as psychological process, as psychological ability and social psychology attitude. The paper is articulated on six parts: 1. introduction, 2. definition of notion creativity, 3. features of creativity personality, 4. components of creativity, 5. utilization of principle of creativity at the formulation of offer in sector of transport services, 6. conclusion. crestivity;psychological process;psychological ability;social psychology attitude