Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Informovanost ve veřejné osobní dopravě - vnímaná hodnota pro uživatele
Autoři: Kudláčková Nina | Kampf Rudolf
Rok: 2010
Druh publikace: ostatní - článek ve sborníku
Název zdroje: LOGI 2010 : conference proceeding
Název nakladatele: Tribun EU
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 351-357
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Informovanost ve veřejné osobní dopravě - vnímaná hodnota pro uživatele Využívání veřejné osobní dopravy uživateli dopravy je ovlivňováno celou řadou různorodých faktorů. Jedním z významných faktorů, ovlivňující tvorbu hodnoty pro zákazníka je informovanost stávajících i potenciálních uživatelů veřejné osobní dopravy, zejména pokud jde o naplňování požadavků na dělbu přepravní práce směrem k trvale udržitelnému rozvoji. Moderní, komplexní, kvalitní a efektivní informační systém může významným způsobem ovlivnit dopravní chování uživatelů dopravy. Hodnota pro zákazníka je v současné době významně ovlivňována rozvojem moderních technologií a jejich rychlému šíření mezi běžné uživatele. logi2010;informovanost;veřejná osobní doprava;vnímaná hodnota
eng Informedness in Public passenger transport - the percieved value for the customer Use of public transport depends on many various factors. One of the most significant factors which make the value for the customer in case of public passenger transport is knowledge of current and potential passengers of public transport. The modern, quality and effectively working informative system is a core element for function of any public transport system according to tasks on sustainable development. The value of the customer is in present influenced also by the modern technologies informedness;public passenger transport;percieved value;transport user