Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

The Experiences with Utilizing of Public Relations in the Urban Public Transport Systems
Rok: 2010
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Scientific Papers of the University of Pardubice, Series B, The Jan Perner Transport Faculty
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 87-102
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Zkušenosti s využitím public relations v systémech městské hromadné dopravy Problematika zahrnutá v příspěvku spadá do kategorie public relations ve firmách a společnostech. Ovšem vše je tématicky směřováno do zřídka zkoumaných podniků veřejné osobní dopravy, ze kterých se věnuje pozornost části z nich, a to podnikům provozujících městskou hromadnou dopravu. Při studiu informačních zdrojů a literatury je patrné, že výzkum obecné problematiky public relations je nejrozšířenější v anglicky mluvících zemích, ale výzkum public relations v podnicích veřejné osobní dopravy je srovnatelně významný i pro další země. Jádrem příspěvku jsou zkušenosti s public relations v systémech MHD v České republice a ve Slovenské republice, které byly získány pomocí rozsáhlého průzkumu v těchto státech. public relations; městská hromadná doprava; dopravce; Česká republika; Slovenská republika
eng The Experiences with Utilizing of Public Relations in the Urban Public Transport Systems The points of issue embodied in the paper are situated in the category of public relations in the firms and companies. All of mentioned facts are thematically steered into rarely examined public transport companies, especially into the part of them, into companies operating in urban public transport services. The research of the general points of issue of public relations is most enlarged in the English-speaking countries, how it follows from studying of information sources and literature. The research of public relations by public transport transporters is significant as well in other countries on the same level. The core of the paper is consisted of the experiences with public relations in the urban public transport systems in the Czech Republic and in the Slovak Republic. The experiences have been gained by the extensive survey in both of these states. public relations; urban public transport; transporter; Czech Republic; Slovak Republic