Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Analýza marketingových a logistických aktivit dopravních podniků
Autoři: Chlaň Alexander | Kerlesová Vladislava
Rok: 2010
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Uživatel v dopravním systému a hodnota dopravních služeb
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 150-159
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Analýza marketingových a logistických aktivit dopravních podniků Článek se zabývá marketingovými a logistickými aktivitami dopravních firem a to nejen po stránce teoretické, ale také vyhodnocuje výsledky provedeného výzkumu. Pro úspěch na trhu a zvýšení konkurenceschopnosti dopravních společností je v dnešní době orientace na marketing a logistické služby naprosto klíčovou záležitostí. analýza;marketing;logistics;dopravní podnik
eng Analysis of marketing and logistics activities of transportation companies This paper deals with marketing and logistic activities of transport companies and not only theoretically, but it also evaluates the results of realised research in this field. For the success on the market and for the increasing of competitiveness of transport companies the orientation on marketing and logistic services is essential nowadays. analyse;marketing;logistics;transport company