Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Transforming the Information System of Railway Undertakings' Train Path Requirements
Rok: 2013
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Recent Advances in Computer Science and Networking
Název nakladatele: WSEAS Press
Místo vydání: Atény
Strana od-do: 86-93
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Transformace informačního systému požadavků dopravců na trasy vlaků Článek popisuje návrh rozdělení dvou informačních systémů (provozovatele dráhy a národního dopravce) podílejících na sestavě ročního jízdního řádu vlaků v České republice. Tyto systémy jsou v současnosti úzce svázány a neumožňují napojení informačních systémů ostatních dopravců. Bylo navrženo jednotné datové rozhraní systému provozovatele dráhy založené na webových službách, se kterými mohou komunikovat informační systémy dopravců pomocí zpráv odpovídající specifikacím Evropské Unie. Systém je založen na posílání žádostí o trasu dopravcem a poskytování konstruovaných tras provozovatelem dráhy. Provozovatel dráhy může přijímat či odmítat žádosti, dopravce může přijímat či odmítat navržené konstruované trasy a rušit nebo modifikovat své žádosti. jízdní řád, vlak, trasa, informační systém, KANGO, TSI
eng Transforming the Information System of Railway Undertakings' Train Path Requirements The article describes a proposed division of two information systems (of the infrastructure manager and the national railway undertaking) involved in designing the annual train timetable in the Czech Republic. These systems are currently closely interconnected, not allowing connecting other railway undertakings' information systems. An integrated data interface of the infrastructure manager system was proposed, being based on web services, with which information systems of railway undertakings can communicate using messages that meets the specifications of the European Union. The system is based on sending path requests by a railway undertaking and providing constructed paths by the infrastructure manager. The infrastructure manager may accept or reject the request; the railway undertaking may accept or reject the proposed constructed paths and cancel or modify its requests. timetable, train, path, information system, KANGO, TSI