Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Possibilities of Implementing Airport Self-Service Technologies
Autoři: Široký Jaromír | Hlavsová Pavlína
Rok: 2013
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Global Journal for Research Analysis
Název nakladatele: The Global Journals
Místo vydání: Ahmedabad
Strana od-do: 233-235
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Možnosti zavádění samoobslužného systému odbavování na letištním terminálu Hlavním cílem tohoto článku spočívá v analýze možnosti optimalizace check-in systém pomocí samoobslužných technologií. Tato technologie může snížit čas potřebný pro odbavení cestujících, zvýšit úroveň služeb a přispívají k pohodlí cestujících. Jako případové studie je analyzován check-in systém na letišti Václav Havel Letiště Praha v Terminálu 2. letiště, terminál; odbavení; simulace; samoobslužný systém
eng Possibilities of Implementing Airport Self-Service Technologies The main objective of this article consists in analysing the possibilities of optimizing check-in system using self-service technologies. These technologies could reduce the time needed for passenger check-in, increase the level of service and contribute to the passenger convenience. As a case study, the Vaclav Havel Airport Prague check-in system in Terminal 2 is analysed. airport terminal; check-in; simulation; self-service